U Click Me...I Click U Back

Friday, December 7, 2012

Kelam Kelibut..

As salam..jumaat dah..time really flies..

Hari ni genap 46 hari dah saya melahirkan Aish..alhmdulillah..

Rutin harian pun dah berubah banyak...dah tak boleh nak lepak2 macam dulu..main lappy sambil masak..haha..

Setiap hari kena mulakan dengan seawal pagi..even malam tadi tidur kul 3pagi melayan Aish..tapi awang ni sentiasa bangun awal sebab dah biasa ajar dia mandi pagi awal...8.30-9.30 tu selalunya Aish dah mandi..dan bagi dia tidur balik..

Baru boleh buat kerja seterusnya..huhu..ginila kot rope orang beranak ramai ek..cam saya ni baru ada 4..orang lain ada 7-8 pun tak kecoh ek..hehe

belum get used lagi..sementara nak tunggu jadi rutin tu memang rasa stress la jugak..huhu

tak tahula camne nanti kalau dah mula kerja..tak mo bayangkan lagi..huhu..hope Allah permudahkan jalan untuk saya menempuhnya dengan tabah..

Kalau dulu..Mr Hubby ajak keluar..baru hegeh nak iron baju ngan tudung..sekarang ni tak cukup tangan dah nak siap Aish..siapkan kak cik Yaya..siapkan diri sendiri..huhu..rasa macam nak dok umah je..tak mo gi memana..haha..

So ambik inisiatif..baju kena iron siap2 sekali tudung..nak keluar trus sarung je..dah kena buang penyakit M yang sedia ada..uhuk..

Nasib kakak2nya dah besar..boleh handle theirself..syukur...so banyak tumpuan blh diberikan kat Aish..

Sekarang nak bukak lappy pun memalam lepas Aish dah selamat bermimpi indah2..buat entry pun auto publish..terpaksa..kalau tak larat nak bukak mata memalam maka kalau dan typela pakai hp..tu pun jenuh asik typo je manjang..pfffttttt...

Kalau takde entry baru tu faham2 jela..bukan takde idea..

Tapi masa dengki kat saya..

Selamat berhujung minggu semua..dan yang bercuti ke tempat2 peranginan dan yang balik ke kampung halaman tu selamat bercuti dan selamat sampai ke destinasi dituju..

May always be blessed by Allah..amin

Published with Blogger-droid v2.0.8

7 comments:

mama tisya said... Reply Comment

cpt masa berlalu dh abis pantang

Sherwieyna Muzzawer said... Reply Comment

salam.

Yeayyyy dah habis pantanglah ni? bestnyaaa dah boleh makan puas2..hehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

Betul.. Rasa mls kluar sbb mls nk bersiap.sama ngan rine gak

Rtp Farra Arisha said... Reply Comment

i can't imagine how much better will i feel when being a mother of my children in many, many coming years ahead. :D hihihi

RedRose said... Reply Comment

4 masih belum ramai tu sis. huhuhu. chaiyyok!

Nad @ MamaZN said... Reply Comment

Take care.okeh! =)

Kak Aya said... Reply Comment

hmmm lepas ni kak aya pulak yg tak cukup tangan, walaupun 3, kak aya jenis kelam kabut sikit...hmm tengok la nanti mcm mana.