U Click Me...I Click U Back

Thursday, December 13, 2012

Durian Crepe oh Durian Crepe!!

As salam

fuhh..alhamdulillah..kekenyangan iols dapat jugak merasa durian crepe yg sgt kecoh lately..

orang lain mengidam masa pregnant..saya mengidam masa lepas bersalin..ini orang kata post natal craving...haha..ko mampu?

google sana sini..nak beli jauh..nak buat dalam badan ada vit "m" mengawal diri..makanya watsup kekawan..riki punya riki..tanya punya tanya..finally...Allah permudahkan...bukan jauh pun..my klik jugak..haha..

pagi tadi seawal 8.30 terus bawak Aish ngn Yaya gi umah budak tu..satu paket rm12..ada 6 bijik..walahhh dia xpyh cakap la..memang sedap giler...giler pun xsedap mcm tu..*eh...*

yang syioknya yaya yang tak makan dorian pun mkn sampai 2 bijik..huhu..tu buktinya memang sedapla kan?haha

dapat jugak merasa..nti dah habis musim dorian..xdapekla hakak menolong ek!!

sesapa yang belum rasa WAJIB rasa walaupun anda bukan penggemar durian..sebab rasa dia tak sama macam kita makan durian cenggitu je..seyes...

9 comments:

aThidEaN said... Reply Comment

hoyeeeehh sama la kita.
ada ek post natal craving?
saya nak cr la craving apa pas pantang nnt..:D

tp puas hati kannnn

♥cikmOt♥ said... Reply Comment

saya dah rasa dan banyak kali dah order...hahaha

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

huhu sy pom ada vit m nk wat sendiri..alolo sy jer yg lum dpt rasa durian crepe nehh

Sherwieyna Muzzawer said... Reply Comment

Betul betul betul. saya pun tak suka makan durian tau. tapi bila dah makan durian crepe ni memang x duduk diam, asyik nak makan je..hehehe

Ummi Syafiq said... Reply Comment

sedap nyum3...mkn sejuk2 cam mmg nikmat

fuZa said... Reply Comment

akhirnya...

loytha'san said... Reply Comment

sis.. haritu sy dah mkn.honest mmg heaven rse die! hahahA! tapi lepas tu asek nakkk aje..cm kempunan ha.. cari mne sis? nak mkn lagi ni..

nik ros said... Reply Comment

dah merasa aritu
rasa nak beli lagi jea

Ummiarissa Mahdi said... Reply Comment

sampai sekarang tak dapar rasa lagi...nak buat sendiri takde masa...sedap ke chekgu?ada kata biasa je..