U Click Me...I Click U Back

Sunday, December 9, 2012

Cerita Sabtuday

As salam..

Sabtu takde gi mana..just dok umah..ngemas bilik yang makin bersepah..atas katil pun dah tak macam rupa katil dah..huhu

Sejak dah habis hari ni..aktiviti fully housewife dah mula..pagi sedia breakfast untuk anak2..buat air teh o..makan roti cicah sardin masak malam tadi..then mandikan Aish..bagi tidur balik..then sambung kerja..huhu

Pastu gegas ke pasar dekat umah..misi cari bahan2 nak masak asam pedas..kot lama dah tak masak asam pedas..beli ikan untuk goreng..memang segalanya pantas dan lorat..sebab Aish tinggal kt abh dia..hehe

Balik rumah terus tung tang2 kat dapur sementara Aish tidur tuh..setengah jam semua siap..asam pedas..ikan pelaling goreng..telur dadar..ngan sayur sawi goreng siap untuk lunch!!

Lepas tu dapatla rest sat sambil terlelap dengan Aish bf...hehe..

Apa citer weekend anda?


4 comments:

Kak Aya said... Reply Comment

wah cukup pantas chekgu buat kerja....

Masherna Mustafa said... Reply Comment

wow pantasnya... saya p beli barang2 dapur je ngan adik n anak2. maklumlah sejak belajar jadi ibu tunggal sementara ni... hubby takde la... :(

www.shakeezmom.blogspot.com

Ummiarissa Mahdi said... Reply Comment

wow sedapnya asam pedas...saya suka ikan tenggiri...lama dah takde menu ni...

Pen Biru said... Reply Comment

seperti biasa..sibuk menjahit