U Click Me...I Click U Back

Wednesday, September 5, 2012

Makan Nasi Goreng Sambil Tengok Filem Hindi adalah NIKMAT!

As salam..

hari Ahad minggu lepas seronok sangat sebab NT7 main Dilwale Dulhania Le Jayenge..

sakan kami menonton bersama2 anak2..

dah takde buat apa..even ada 2 jemputan rumah terbuka.. tapi terlalu jauh nak pergi.. maka habiskan waktu weekend dengan melipat baju.. mengemas2 sikit apa yang patut.. dan menonton tv bersama keluarga.. kualiti time tu penting kaedahnya..hehehe

bila best2 tengok SRK dan Kajol terkinja2 menari.. perut pun rasa lapo.. nasi tengah hari tak berapa laku sebab saya masak kari ayam je..tak larat nak memasak sakan.. so banyak nasi yang tertinggal dalam periuk..

maka jadila nasi goreng bedal ajela labu!!saya main campak2 je bahan2nya.. yang penting anak2 suka.. sebab saya letak sosej dihiris2 halus.. habis 1 mangkuk nasi goreng!!

the simplest nasi goreng.. saya sendiri pun makan bertambah2 sebab lapo dan seronok melayan filem Hindi..hik..hik..

nikmatnya hidup!!

8 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said... Reply Comment

wah sedapnya nasi goreng tu terliur nengok

Ezna said... Reply Comment

nasi goreng jugak yg sedap!!! nyumss...

Sherwieyna Muzzawer said... Reply Comment

Alahai kalau i pun mesti makan sampai habis kalau boleh nak tambah lagi. masakan macam ni menyelerakan tau..

Asmara said... Reply Comment

layan nasi goreng sekali sekala mmg sedap. saya punya mesti special letak cili. hihi.. sbb husband dan anak2 tak makn pedas.

eima said... Reply Comment

meriahnye nasi goreng die

eima said... Reply Comment

meriahnye nasi goreng die

LYAfrina said... Reply Comment

hehhe..sedapnyer...
sambil2 layan citer hindustan kan

Ain Dzaya said... Reply Comment

ain yakin seratus patploh yg nasi goreng tu takkan abes bila dimakan sambil layan industan..muehehe