U Click Me...I Click U Back

Friday, August 10, 2012

Awas..Entry Kecur Liur | Sambal Tumis Petai Pulak!!

As salam..

semalam balik sekolah dah takde idea nak masak apa ntah..

maka saya repeat resepi paling mudah dan cepat.. hehehe..

iaitu nasi lemak.. hahaha..

tapi kali ni sambalnya saya buat sambal tumis petai.. kegemaran semua tuh.. anak2 saya pun suka makan petai kalau diletak dalam sambal..kalau makan saje..mintak mahap la ek!!

please jangan terliur sudah.. sebab saya yang menengok ni pun terliur lagik..hikhik..

semalam masak nasi lemak 5 pot..licin sekali ngan sambal2..terpaksa saya bangun awal2 masak sahur untuk Mr Hubby dan anak2.. 

penatla sikit..tapi puaskan bagi anak2 makan hasil air tangan sendiri..:-)

5 comments:

♥cikmOt♥ said... Reply Comment

kecur air liur jugak ni...

qasehraihan said... Reply Comment

sambal tu nmpk sedap..tp petai kita xmkn..huhu

AzuraFazil DIN said... Reply Comment

ayok mengugat jiwa ..


**** salam kenalan dr kami

msredcheesecake said... Reply Comment

mmg kecur liur dibuatnya...

eima said... Reply Comment

beshnye nasi lemak..petai tu tak brape besh hehehe sbb kurang la sikit mkn petai .... dulu suka skrg ni entah la....