U Click Me...I Click U Back

Sunday, August 5, 2012

16 Ramadhan @ Sabtuday

As salam..

cerita kisah Sabtu semalam.. alhamdulillah.. today dah 17 Ramadhan.. dah 16 hari kita berpuasakan??

semalam were our tired day.. sebab memunggah ruang tamu... basuh sofa dan lantai ruang tamu.. maklumla dah macam2 bau dah ada kat sofa tuh.. ada anak kecik gitu la..

habisla dalam kul 4 petang.. huhu.. 

dah kesuntukan idea nak berbuka dengan menu apa semalam.. planning nak buat nasi lemak je.. tapi anak2 tak mo dah.. dorang just nak makan meehun goreng jek..

awal2 lagi saya dah buat agar-agar laici sebagai pemanis mulut.. so tinggal nak goreng meehun je la..

we just had a simple iftar yesterday.. alhamuduliilah..

meehun.. bubur lambuk masjid.. agar2 laici dan goreng nugget sikit.. jadila.. daripada gi PARAM..huhu

korang berbuka di mana dan makan apa semalam?

2 comments:

qasehraihan said... Reply Comment

alhamdulillah..tu pun dh nmpk myelerakan.hehe
bg la resepi agr2 laici tu kak..
akak cikgu skolh mana?

Intan Norhaida said... Reply Comment

okla tuh...xla simple sgt pun...cukup menyelerakan..