U Click Me...I Click U Back

Friday, July 20, 2012

Sama Tapi Tak Serupa??

As salam..

tengok gambar2 lama saya masa kecik..rasa2nya takde persamaan dengan anak2 saya masa dorang kecikkan??

this is me.. tak tahu la masa ni berapa bulan.. tapi membesar dan membulat dengan jayanya..hahaha

 my 1st daughter when she was going to be 1.. now dah 11 tahun umurnya...yang ni memang ramai cakap ada rupa adik dia Yaya.. my daughter yang kecik sekali..

 this is Yaya.. when she was 9 months old.. sama sikit ngan kakak dia kat ataskan??badan pun bam2 lebih kurang sama..

ohh.. melihat mereka tak sabar rasanya nak ada baby baru kat rumah nih.. kali ni insyaAllah.. will getting boy mengikut 2x scan dengan Dr Salleh.. and i really hope the truth is coming.. 

another 14 weeks to go!!


5 comments:

AzuraFazil DIN said... Reply Comment

wahh cute nyer...

oh awk pun tunggu bby baru ye.. sama ler kite... kite x smp 2 bln lg .. berbes plak


salam kenalan dari ku

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@azura..slm perkenalan juga..tq for visiting!!

Miss Fifi said... Reply Comment

comelnye..
bam bam..
nnti baby boy pun msti hnsem:)

nur anis said... Reply Comment

comelnya...hihi..lebih kurang je tengok...

Kesuma Angsana said... Reply Comment

gmbr yg 1st tu comey bulat betul ye KA suka! hehe