U Click Me...I Click U Back

Thursday, July 5, 2012

Keistimewaan di Bandung yang Malaysia Tak Ade

As salam

salah satu keistimewaan di Bandung yang Malaysia tak miliki.. penghibur jalanan.. 
selagi tak bagi duit selagi tu tak turun.. hahaha
bagi jela berapa pun.. dorang akan terimanya..


kesian tengok dorang cari rezeki sebegini.. nak buat camne.. kehendak hidup..

alhamdulillah.. kita berada di bumi Malaysia..bersyukur sangat!!

8 comments:

LYAfrina said... Reply Comment

bsyukur kt dilahirkan d malaysia.. walau sesusah mnapon..msih blh mcari rezeki.. & dpt bntuan

Lizan said... Reply Comment

chekgu naik bas ke ni..bih tu driver tak marah lak?

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@lyafrina..alhmdulillah..kt m'sia ni msh blh lg kita cr mkn dgn kje tmpt yg selesa..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@lizan..x..naik angkutan kota..driver mmg xmrh sbb sama2 cri rezki..pity dorangkan?

Nana said... Reply Comment

dgr kawan2 cite
kena kuatkan hati je
klw g sana
klw kasi sedekah kang
tetiba bduyun datang minta sedekah

Hanis MY said... Reply Comment

Mcm tu eh huhu terpaksa bg gak la kan. Sis ctk header baru!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

salu nengok kat sinetron (dulu arr rajin tgk) mmg ramai yg wat keje gini..budak-budak pon ada


cantik header baru!

Teratak Hami said... Reply Comment

nasib baik dorang tak meminta-minta. Jadi kita pun tak terasa terpaksa nak memberi.