U Click Me...I Click U Back

Tuesday, July 17, 2012

"Dewasa"

As salam

saya terlupa yang saya ada anak dara ek??

rupa2nya dah "dewasa" dah dia semalam...umur 11tahun kot..

"Seseorang yang sudah sampai pada usia tertentu (dewasa) untuk menerima ketentuan hukum dan mempunyai dampak hukum atas perbuatannya disebut akil baligh."

panik jugak saya dibuatnya.. maklumla..unexpected moment i must say..

mana nak tahu seawal tu dia dah "mai".. jenuh jugak mengajarnya..

at 1st nangis teresak2 dia.. terpaksa pujuk.. saya bagitau dia takde apa yang nak dirisaukan..

sempatla pesan kat dia.. after this no more sekejap solat sekejap tak.. sebab dosa dia dah kena tanggung sendiri..

yang lain2 tu tunggula sikit2 saya ajar.. slowlykan?? 


alyaa.. and me were 1st day to school for 2012..

dah besar anak dara saya nih..

6 comments:

mama tisya said... Reply Comment

nk sama tgi ank & mama

PUANSTOBERI said... Reply Comment

seronoknya ada anak dara dah :)

nur anis said... Reply Comment

dah anak dara..:)

Teratak Hami said... Reply Comment

Akak pun kena tunggu anak dara kat rumah ni punye turn. Umur pun dah 11 tahun.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said... Reply Comment

cepat juga dia dewasa ya..sy dulu form 2 kot


sy x leh bayangkan nnt risya melalui saat tersebut..sy ni dahla pemalu hikhik

sweetkurma said... Reply Comment

hehe akak singgah yer