U Click Me...I Click U Back

Thursday, June 14, 2012

Asyiknya!!!

hahaha...asyikkan saya makan jagung bakar kat Bandung..ni masa on our way to Jakarta selepas turun Tangkuban.. sedap sangat jagung dia.. tapi harga sama je macam kat Malaysia.. kalau murah maunya kami makan sorang 2 atau 3 batang.. 

kawan yang bagitahu mesti rasa jagung ni kalau datang ke Tangkuban..sebab jagung dia sedap dan manis..dan besar2 jugak..puasla makan...

thanks for dropping by..:)

8 comments:

Teratak Hami said... Reply Comment

Dulu akak suka jugk makan jagung bakar tapi bila dah besar panjang gini, "takut" nak mkn sebab takut hitam2 tu terselit kat gigi .. hehe

nur anis said... Reply Comment

jagung bakar..sedap..:)

Sherwieyna Muzzawer said... Reply Comment

Salam kenal.i dah follow blog ni.follow i balik ye..tq....;)

SYAFIQAHSALEH said... Reply Comment

Sampai sekarang suka makan jagung bakar! Yummy <3

Hitam Keris Emas said... Reply Comment

kelab blogger ; done follow

visit back ye?

THanks..!

:)

Fai Shaklee said... Reply Comment

rasanya tak sama dgn jagung kat malaysia ea kak? tengok akak mkn pun fai dah terliur. hehehe

kakchik@ella said... Reply Comment

mmg sedap. KC kalau ke sini mesti nak makan jagung bakar tu. Boleh mintak nak pedas atau tidak. Best!!

pinky said... Reply Comment

lama giler tak makan jagung....