U Click Me...I Click U Back

Wednesday, December 14, 2011

Wordless Wednesday #23 | Kami Menjadi Duta Perabut..??






Happy Wednesday Semua!!

thanks for dropping by...

8 comments:

♥MAMASYAZA♥ said... Reply Comment

apa salahnye skali skala jadi model perabot lak kan. rambang mata kalo g kedai perabot, semua nampak cantik, semua nak beli

Teratak Hami said... Reply Comment

mana satu pilihan si ibu?? Berkenan nya akak dgn color merah tu.

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Mamasyaza - mcm ada je org nk ambk jd duta perabut erk..hehe

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Hami - xda pilihan apa2 pun..msa ni dtg nk beli lampu je..pasty kt tgkt bwh ada brgn elektrik..bli rice cooker je pun..hehe..

Pen Biru said... Reply Comment

duta prabut biasanya kena possing maut2 atas sofa tu.hahaha

mama tim said... Reply Comment

ok la tu rin..ada gaya tau..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

akhirnya sambar yg mana?hehehe

psst:geram jek nak cabut puting si kenit tu..ekeke

hakak CNN said... Reply Comment

yang maner satu tuh bawa balik umahh...?bestnyerrr dpt duk sofa baru..hempukkk...:P