U Click Me...I Click U Back

Monday, December 5, 2011

Sambal Tumis Udang Makanan Feveret Anak-anak

As salam

setiap hari sepanjang cuti sekolah nih pening fikir nak masak apa untuk hari ni.. esk nak masak apa lak.. lusa ngan tulat?? hahaha.. dasat!!

kamu macam saya tak?? hehehe

satu kepuasan dapat masak untuk orang tercinta terutama suami dan anak-anak kan??

tapikan anak-anak saya cukup suka makan makanan bersambal especially sambal tumis udang..

so dalam seminggu mesti buat sebab kalau saya buat sure dorang akan makan bertambah2.. dan aku suka tengok situasi tuh..anak makan bertamba2kan..

atau saya takde idea nak bagi dorang makan banyak.. saya akan buat menu tuh selalu.. hahaha.. 

sila abaikan sudu terenterframe kat gambar tuh.. ahaha

camne.. terliur tak?? hahaha

korang suka masak apa untuk anak korang??

thanks for reading and dropping by...

8 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... Reply Comment

menu kegemaran kami juga kecuali hubby.nyum3.sedap kan?


bila mlm je saya pasti ligat fikir lauk apa dan sayur apa tuk esok..haha.pening2

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Lm kita sbg ibu mcm tu la kan?? pening setiap hari..mcm tula mak2 kita dulu..huhu..really appreacited..

Cik Pulau said... Reply Comment

lom ada anak lagi sis...
errrr...
^^,

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Belajar msk dr skg cik pulau..haha.nti senang klu dh ada ank..hege

Izan Ishak said... Reply Comment

samalah macam izan juga, hari2 fikir nak masak apa. sampai dah takde idea kekadang tu. anak2 suka sgt makan kari ayam... atau apa juga lauk berasaskan ayam... makan mmg bertambah2...

Chekgu Azrine said... Reply Comment

Sama ngn ank2 saya..ayam ni budak2 suka..hehe

Teratak Hami said... Reply Comment

Today pun akak masak sambal udang. Kalau dah takde idea, akak masak je sambal sardin. Pun bertambah2 anak makan. Berebut2 nak sardin.

Mrs. Lady's Stylo said... Reply Comment

Khas buat PENCINTA HANDBAGS!
Koleksi yg menarik & stylo serta tips2 berguna.

Kunjungi kami di http://mrsladysstylo.blogspot.com/

TQVM! :)