U Click Me...I Click U Back

Thursday, December 15, 2011

Penyakit Buatan Orang...???

As salam

actually entry ni nak citer saya suka je kena penyakit buatan orang.. sepanjang saya berkahwin ni dah 3 kali saya terkena.. huhu.. tapi alhamdulillah... saya bersyukur Allah memberikan nikmat seperti itu kepada saya..

tetiba saya teringin sangat nak kena penyakit nih..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


ahahaha.. gambar saya pregnantkan si amirah 4 tahun lepas.. masa ni saya sedang berconvo di UPSI dengan perut memboyot 7 bulan kot.. seingat saya ler.. 2 kali saya convo 2 kali saya tak dapat pakai kebaya..haihhh!!

*teringin je.. tapi belum lagi kot.. tunggu2la dulu erk*


5 comments:

Liyana Zahim said... Reply Comment

hahahaha! igt kan penyakit apa.. ok2.. sy tnggu.. Tibaa.. :D

Yana Shaiful said... Reply Comment

terkejut tgk tajuknyaa td..hihii ^__^

░♥si lampu neon♥░ said... Reply Comment

hahah comel !

Cik Pulau said... Reply Comment

yer...
ni memang penyakit buatan orang..
hahaha..
selalu dgr ayat ni kat opis bila ada sorang akak tu pregnant..
yang laki suka usik dia cakap benda ni la.. hahaha..
mula2 dgr tu xpaham..
tapi dah lama2 da biasa da.. heee~

Lizan said... Reply Comment

cutenya penyakit buatan orang nih...hihihi