U Click Me...I Click U Back

Monday, December 5, 2011

Ombak Rindu - 4 Juta selepas 4 Hari..Dasat!!


As salam

saya agak frust dan ingin meluahkannya di sini sebab tak dapat tengok kat wayang..

al-maklumla.. kat mana saya nak letak anak-anak saya kalau nak tengok pun kan??

tak baik tau kita seronok2 tengok wayang.. anak2 kita dok ngan orangkan??

makanya saya tak sabar nak menunggu OMBAK RINDU main kat Astro First supaya saya boleh subscribe.. huhu.. ASTRO..cepat2lah main kat Astro First!!

anyway.. tahniah kepada Osman Ali di atas kecemerlangan filem ini.. keep it up!!

thanks for reading and dropping by...

11 comments:

Dalila Hamid said... Reply Comment

dela tunggu astro first aja la... nk ke wayang tentu ramai...

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Dalila Hamid - samala kita.. lebih afdal kata org.. hahaha

MRS. K said... Reply Comment

memang full house. kena beli tiket awal.. hehehe

Ummu Nuha said... Reply Comment

salam ziarah :)

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@mrs k..xtengok wayang...tggu astro 1st..

@ummu nuha ..thanks for dropping by..

Ummi Dania Yasmine said... Reply Comment

Teringin gak nak tengok citer ni....

Mama Zharfan said... Reply Comment

teringin nak tgk..tapi tak de masa nak gi cinema..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

ummi - jom sama2 menunggu tygn di astro first
mz- lor..kesiannya..weekend pun konfem pnuh..xpe..tggu astro first..

Izan Ishak said... Reply Comment

samalah kita..takkan nak tinggal 4 hero semata2 nak gi tgk wayang kan...

yuppp...kita tunggu kat astro first!

Teratak Hami said... Reply Comment

Samalah dengan akak. Akak malas nak pergi wayang. Tunggu DVD keluar atau tayangan kat TV. Membazir nak subscribe dengan Astro First.

Wawa_Nadwa said... Reply Comment

takyah tgk wayang. tunggu kuor astro lagi selesa bleh tgk dgn anak2.. ;)