U Click Me...I Click U Back

Friday, October 14, 2011

Our Version of Eid Part 4 - Pekena Laksa Kuala Perlis


As salam..

raya ke-3 kami diteruskan dengan rombongan cik kiah ke Kuala Perlis bagi memenuhi selera kami untuk pekena laksa di sana..


kami sampai di sana petang kul 6 lebih.. tanpa berlengah memasing semua dah lapo setelah lebih 1 jam perjalanan daripada Padang Besar ke sini.. so memasing dah berkriuk2 perutnya..apa yg terbayang2 di mata ialah laksa.. laksa dan laksa..

sumber : Pakcik Google..*sbb tak sempat nak snap gambar*
little boy - Amirul.. asyik nak makan je si comel nih..
dorang pun makan tanpa angkat muka.. yg sebelah tu dh habis makan dah.. hehehe
pendapat aku laksa dia memang terbaek.. sedap sangat.. ada yg kata laksa dia diperbuat drp belut.. entahla.. kalau ye pun.. asalkan HALAL.. aku makan je.. no prob.. walaupun aku bknla suka sangat laksa.. tp once a while.. layan gak.. tambahan dapat pekena laksa yg susah nak dapat.. nun jauh di utara nuh.. huhu

korang suka makan laksa tak??

thanks for reading and dropping by

p/s : nanti cerita pasal kami naik keta kuda.. tengokla orang jakun naik kereta kuda na...hehehee

5 comments:

juelee said... Reply Comment

laksa tu nampak sedappp sangat.. dah terliur dibuatnye

eisyaawie said... Reply Comment

sedapnya makan laksa.....apa beza laksa perlis dengan laksa penang???

nampak sama jer....hehehe

Fatin Syahira said... Reply Comment

waaaa! rindu gila nak makan laksa yang mak buat.

homesick dah nie huhu :D

eh kuala perlis dekat ja dengan jitra. sy org jitra :)

Chekgu Azrine said... Reply Comment

juelee - laksa perlis sedap dia semacam la..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

eisya - tak tahula apa bezanya..hehehe

Fatin - nanti sis cuti sem.. leh makan puas2 na..