U Click Me...I Click U Back

Monday, September 12, 2011

Simple Sambal Ayam - Menu Dinner Malam ni!!


menu simple kami malam ni.. dah habis dah.. tak masak banyak2 lauk sebab dah lapo sangat.. xdan nak masak macam2.. janji kenyang.. alhamdulillah..

JEMPUT SEMUA!!

7 comments:

Bib Abdul Hamid said... Reply Comment

adusss!! buat perut ku lapar je nie..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Bib Abdul Hamid - buatla..senang je resepi nih.. sedap dan mudah..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said... Reply Comment

salam singgah sini..dah 3-4 kali singgah baca2 entry2 lama kat sini..tapi tak berkesempatan nak tinggal jejak..

terima kasih sudi jejak2 ke blog saya yer..

salam perkenalan dan sambal tu memang nampak sedappppppppppppp...kami makan nasi kukus ayam berempah jer..beli jer pun..huhu

Kak Aya said... Reply Comment

wahh walaupun simple sedap dimakan nampaknya...

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Ibu Damia - thans sebab sudi singgah teratak kecik nih..

Kak aya - kena cuba baru tahu!!

Aku Ibu Muda said... Reply Comment

dinner kitorang semalam makan sizzling...laki bini mengidam nak makan...haha

Indah Mulya said... Reply Comment

kak, pos kt sy! hehe..trus lapa..trus rindukan masakan kt umh..huhu