U Click Me...I Click U Back

Tuesday, August 2, 2011

Menu Simple Berbuka Puasa Ke-2

makaroni goreng main bedal jek.. hehehe..

agar-agar cekelat.. abaikan cara pemotongan sebab aku nak cepat.. so cepat2 je potong2.. hehehe

goreng nugget sikit..

given by my mom.. sira pisang ngan kuih gula melaka atau onde2... alya's feveret!!

air laici ngan soya bean panas... walahhh!!

uols berbuka apa hari ni.. masak ke param??

p/s : terpikir2 nak masak apa utk berbuka esok??

8 comments:

Si DauN CeRi said... Reply Comment

eh kak.. sedapnye la makaroni goreng ngan kuih2 tu.. hu3 tak sabar betul sy nak balik msia. hihi

Chekgu Azrine said... Reply Comment

hehehe.. thanks

nanti balik m;sia.. makan bebanyak k

ainnoraini said... Reply Comment

mase berbuka tadi pun buat kuih buah melaka tu...mmg peberet kamai sekeluarga...

salam ziarah...

kakngah said... Reply Comment

harni aku masak spegethi. lepas tu jiran bagi agar2...

shaliza khairi said... Reply Comment

salam kak.

alahai, sodapnye eden ngok makaroni goreng tuh. hee.

salam ramadhan akak. ^^

kayrul-shah said... Reply Comment

sedap..sedap...sedap...nie yang terasa nak buah buah melaka berbuka nanti..hehehhe

Kak Aya said... Reply Comment

semuanya membuka selera..kalau tengok waktu siang mesti dah kurus pahala puasa.

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@ainnoraini - thanks for visiting

@kak ngah - alhamdulillah.. rezki tuh

@shaliza - cubala buat...hehehe

@Kayrul - beli je kalau setakat adik sorang je nak makan...

kak aya - sekali sekala menjamu mata.. nak menjamu selera tak boleh coz pose.. hehehe