U Click Me...I Click U Back

Friday, July 8, 2011

Bandung - Berjimba2 di bandar Bandung!!

selesai sesi seminar dan pembentangan.. kami balik ke hotel dan bersiap2 utk berjimba2 di Bandar Bandung

berposing depan bilik hotel.. kenangan katanya so haruslah di mana2 pun posing.. hahaha

bakal doktor gigi Eza, kak june dan kak waliz.. peneman setia kami!!

menaiki angkut2 atau angkutan kota untuk ke bandar bandung.. rock beb.. we are survivor!!

suasana ala2 berada di oversea.. sangat cantik.. the view is so nice... nampak macam bandar elit

berposing keseorangan...

inilah colleague saya.. kak maliza.. ngaja english tahun 6


with UKM's friends.. master and phd students

one of the restaurants...

one of the mall at Bandung.. there is so many malls here...

then we had our dinner at Platinum.. one of the famous restaurants in Bandung

me.. had nasi ayam vietnam.. so nice.. and delicious!!

seems walahh and yummy!!

the soup

kak maliza had this.. nasi goreng hong kong if not mistaken...

sedap giler jus2 kat sini.. orderla apa pun jenis.. kompem lain drp yg lain.. and the best things is.. dia punya ais payah cayaq..

kekenyangan.. alhamdulillah...

the view...

posing dan posing lagi...

acara berjimba2 sudah selesai untuk malam ni di Factory Outlet dengan acara merembat beberapa helai blouse yang sangat murah.. dan skirt jeans yg mabeles!! (kat sini murah sangat.. MNG tu setakat belas2 je..tu yg syok!!)

p/s : tunggu entry kami sopink sampai lebam di pasar baru bandung... like heaven i tell u!!

3 comments:

mama tims said... Reply Comment

rin...byk soping tak..

Chekgu Azrine said... Reply Comment

@Tims - sopinkk je 2k lebey habis.. hahaha.. kawan2 kirim pun banyak.. aku nak gi jakarta lak hujung tahun ni.. jom!!

cibilzsonic said... Reply Comment

kak rine, pasar baru byk barang kawen tak? ingat nak gi sana balik ni..