U Click Me...I Click U Back

Thursday, July 14, 2011

Alya's Sport Day @UIA Stadium - 10 July 2011

As salam

nak cerita pasal sukan anak sulong aku Alyaa di Stadium UIA.. sakan betul excited anak aku nih..

awal2 paginya dia suruh aku bangun gerak dia sebab cikgu cakap kena ada kul 7.30 kat stadium..

korang bayangkanla nak bwk adik2 dia sekali... mau kul 5 aku bangun nih...

yelar.. Ahad beb.. syiok kalau dpt bangun lambat sikit.. hahaha.. acah je...

tp agak leceh la kena wake them up so early.. especially si Amirah nun.. huhuhu.. jenuh!!

sesampai di Stadium UIA... masa ni kami di antara manusia yang terawal..huhuhu...

with her siblings...

with her youngest sister

with her school's friends...


umminya pun tak lepas peluang berposing.. sekadar kenangan berada di sini.. (never been here before)

masa ni cikgu2 sekolah kakak pun belum mai lagi.. kakak..kakak.. awat mai awai sangat??

candid!!

happy for her... 1st time attending her Sport Day because this is the 1st time she get involved represent her house..

alyaa was so happy

ummi with amirah.. asik posing je erk.. sebab boring menunggu!!

acara dimulakan dengan perbarisan.. ni je sempat aku snap sebab lambat sangat menunggu bila nak mula.. aku gi ronda2 sekitar UIA jalan2 cari makan.. so sampai2 je sini balik.. dah habis perbarisan.. sigh

alya masuk perbarisan untuk unit uniform tunas pandu...

setelah lama menunggu untuk acara 4 x 100m.. finally she made it.. takpe la kakak.. dapat gak 3rd place.. congrats..!!

setelah penat berlari sakan...huhuhu

sesi berposing bersama kekawan..

bersiap sedia untuk mengambil medal...

okla tu kakak.. gangsa pun sapa hadokan??

kenangan berlari sakan walaupun agak pancit.. hahaha.. congrats to all of u...


p/s : ummi dia excited sebab 1st time anak masuk acara dalam sukan sebab baru tahun 4.. dulu masa berada di tahap 1, mana ada masuk apa2.. sukaneka je kot...