U Click Me...I Click U Back

Thursday, June 16, 2011

Trip to Genting - 1 June 2011 Part 2

sambung dari PART 1

sampai di atas.. disebabkan lepas hujan.. makanya cuaca sangat sejuk... betul2 sejuk.. nak ambik gambar and posing2 banyak2 pun dh tak kose sebab terlalu sejuk sangat.. nasib bawak baju sejuk anak2 even dorang pakai baju lengan panjang... huhuhu..(camne la kalau dok kat obersee macam MZ erk??)

lupa nak citer.. disebabkan kami dh makan masa kat gohtong tu.. Mr Hubby belum sempat makan, dia suruh kami posing2 dulu.. while dia gi makan sat.. kalau ikut agak buang masa gitu..hehehe.. kata nak posing sampai lebam.. hahaha

anak2 aku berposing selepas sampai ke atas genting...

kakak aka Alyaa

me with the youngest... sakan kami posing2 dengan piece!!

bila tengok back view kat sini.. macam kat overseakan?? i likeeee...

3 beradik ni dah lain macam mukanya menahan sejuk... hehehe

kak ngah aka athirah...

semangat waja even sejuk nak mampos!! (posing punya pasal!!)

anak2 so excited!!

aku excited jugak berposing

finally.. habis sudah sessi berposing di sebuah taman..

now tunggu abah jalan tempat lain plak.. mana abah ni??

us on the way to indoor theme park.. tapi kami tak main2 pun sebab beratuq panjang

sepanjang jalan tu Mr Hubby dok ngambik gambar.. sukanya aku!!

gambar ni pun nak tempek ka.. aku tutup mata tuh.. hehehe

wah.. dah macam apa2 jek setiap ceruk ambik gambar nih.. hehehe

berhenti sat untuk posing.. kata Mr Hubby... hehehe

berapa banyak kali daa naik eskalator...??

tinggalkan gambar berposing manja ngadas sesekali dengan Mr Hubby...

insyaAllah... to be cont ye...

p/s : terpaksa buat part by part.. takmo korang muntah hijau tengok gambar terlalu banyak... huhuhu

2 comments:

mama tims said... Reply Comment

oooo...genting upanya,lama tak gi genting dah...

inspirasicyber said... Reply Comment

bagus boleh bawa anak-anak jalan masa cuti sekolah...bagi hapy sikit diaorang..