U Click Me...I Click U Back

Friday, June 3, 2011

Jang Nara Yang Chomel

hero and heroin dalam Baby Faced..

As salam

salam jumaat semua, 1 Rejab ni hanpa semua puasa tak??

aku tak dapat nak nolong la.. sejak 2 menjak ni low blood pressure makin menjadi2 lak.. cepat jek naik pening and tengkuk mula rasa lenguh.. so aku avoidla puasa yang memerlukan aku buat keje rumah.. kalau hari ni tak cuti.. insyaAllah.. aku kompem pose sunat...

uitss.. melalot ke laut dah ni..

eh.. korang layan tak cter korea BABY FACED kat astro KBS??

aku tengok Jang Nara belakon la.. syiokkk weyhh.. tapi slack sebab citer ni main isnin selasa jek.. so kena nunggu mggu depan la baru leh tengok sambungan dia... huhuhu


comelkan Jang Nara??

synopsis

The story of Lee So Young, a 34-year-old woman who's saddled with family debt and only has a high school qualifications, but dreams of becoming a fashion designer. Her youthful appearance is her only advantage; she is mistaken for a 25-year-old university graduate and subsequently lands her dream job when she's hired by a fashion design company, where she meets Choi Jin Wook, a man who looks more mature than his young age.

kalau belum layan.. layan le... mana tahu bosan ke tak de wat apa2 malam isnin selasa tuh.. hehehe

thanks for reading guys...

p/s : korang layan citer korea dak.. citer apa.. cer citer.. cer citer??

4 comments:

Si DauN CeRi said... Reply Comment

tehehe.. besonye la mata org korea ni an.. hmmm.. dah lama sgt dah sy ni x tengok tv.. asek tengok laptop je.. hihi

Chekgu Azrine said... Reply Comment

takper.. baguih apa nengok laptop aje..

klau tak tengok apa2 lagi bahaya dik..

fRaMe+LenSeS said... Reply Comment

Jang Nara sangat comei.. suka dia dari zaman sekolah lagi. hehehe

hanani said... Reply Comment

hehe, saya pun nengok gak.. :)

Jom baca ni :Gambar Perodua Myvii Edisi Baru .Adik kepada Myvii. Lagi Best..