U Click Me...I Click U Back

Friday, May 6, 2011

Kalau aku dapat kereta macam Scha Al-Yahya... fuhh.. sumpah tak beli kereta lain.. hehehe

Credit Pic : Oh Bulan

kereta audi Q5 milik Scha Al-Yahya.. fuhh.. RM300,000.00 ni.. setakat cikgu cabuk macam aku mana mampu nak pakai weyhh.. "ko pakai jela keta waja burok ko yang dah habis bayor tu", kata aku kepada diri sendiri...

~SELAMAT BERJUMAAT.. DAN KEPADA MEN.. DONT FORGET TO PERFORM YOUR FRIDAY PRAYER~

p/s : kepada sesiapa yang duduk berdekatan dengan area Taman Melawati.. marilah beramai2 memeriahkan CAR BOOT SALE kami di Sk Taman Melawati 2.. penampilan istimewa mascot Upin Ipin.. rumah hantu kak limah (ok2..tipu bab hantu kak limah tuh)
.. the more the merrier..ehh yang dok jauh2 pun kalau nak mai.. apa salahnya.. hehehe

No comments: