U Click Me...I Click U Back

Monday, April 11, 2011

La Dolce Amirah.. Musim Ke-2

As salam

tajuk cam ada kena mengena jek.. heheeh

tak de pun sebenarnya.. cuma suka sangat tajuk ni.. cam sweet 16 je kan..

semalam panas sikit badan anak kecik aku nih.. standby ubat demam jela.. nak kata panas sangat.. dedar2 je badan.. cek temp.. ok.. tak panas sangat.. tapi.. fuhh.. jenuh nak bagi makan ubat.. kena baik punya pujuk baru dia nak makan.. siap kena standby air.. bagi je ubat terus minum air.. actually aku tak ajar camtuh.. tapi terpaksa sebab dia sangat payah makan ubat.. nak buat dia angguk tu memang susah larr... pujuk baik2.. pancing dengan air.. baru dia angguk tanda setuju nak makan ubat..alhamdulilah..


ni gambar kalau dia sihat.. kalau demam.. dia diam jek.. tak merengek.. alhamdulillah

kepada anak tecit aku.. UMMI doakan adik cepat sihat ye.. rajin2 makan ubat.. maklumla..demam nak masuk 3 tahun kot ni.. tapi lambat lagi.. bulan 6 kot..

sekian entry hari isnin.. monday blues?? OH TIDAK!!


3 comments:

mama tims said... Reply Comment

oitt..rin aritu ank aku demam,la ni ank ko lak...jangkit ke...

Chekgu Azrine said... Reply Comment

nasib demam biasa2 jek.. risau gak.. berjangkit jarah jauh kot..hehee

Rina AVAIL a.k.a cik betty said... Reply Comment

budak² biasalah susah nak mkn ubat..tp anak sy suka makan ubat..terbalik..