U Click Me...I Click U Back

Friday, April 8, 2011

Berbikini Pulak Dah.. takleh ke Posing pakai sopan sikit

As salam

tengah2 BW singgah jenguk2 OH BULAN

banyak gak la cerita menarik

cuma yang kurang menarik.. mualaf baru kita Jezamine Lim.. korang kenal??

sure tak kenal nya.. kalau aku kata isteri kepada Harith Iskandar... ha.. baru korang hingat..

malas nak cerita panjang2.. korang tengok jela gambar kat bawah ni erk.. and nilai sendiri..

Jezamine Lim ni Doktor kalau tak silap..

credit pictures to Oh Bulan


5 comments:

kuntumz said... Reply Comment

mak aiii....nmpak sgt msk islam sbb nk kawen ngan org islam....tak ikhlas pun sebenonya....

Rina AVAIL a.k.a cik betty said... Reply Comment

jezamine nih doktor..penah masuk pertandingan citra wanita one drop perfume tu tp x menang..

bukan nk kata..hasihh..tp mengata jugak neh..kalau mcm ni gaya harith gagal bimbing dia..mcm mana nk bimbing kalo diri sendiri pun x betul - adala benda tp malas nk ckp kan ngumpat nih..adoihh..takpalah doakan yg baik² sj..diri sendiri pun x sempurna iman lagi nih..

~~Ticer Wann~~ said... Reply Comment

ishh.... really tekejut....

Anonymous said... Reply Comment

Haha, biasa je tk die

Anonymous said... Reply Comment

http://www.flickr.com/photos/jonyong/3123098782/in/set-72157611419859764/